Mina dagböcker

Jag har alltid tänkt mig att jag inte är någon dagboksskrivare och det är jag inte. Ingen sådan där traditionell skriva-dagbok-varje-dag-i-en-prydlig-bok-människa.
För ett litet tag sen insåg jag, något motvilligt, hur fel jag haft. Ett infinit antal post-itlappar, marginalanteckningar och receptnoteringar bevisar motsatsen. Tillochmed tågbiljetter är fullklottrade med små observationer av min omgivning. Det är aldrig några långa saker, mer som det analoga livets twitter med den skillnaden att de här anteckningarna är det bara jag och folk runt omkring mig som kan läsa. Dessutom så om man tittar bland gamla föreläsningsanteckningar finner man att nästan hälften av alla små notiser skrivna av S =)

Idag kan man bland annat läsa detta:
- Föreläsarens förmåga att köpa illa sittande kläder är förbluffande
- Skumma killen inte här idag... lite besviken?
- Känner mig gammal
- Magnum P.I. — Förstklassig underhållning

Japp, sån är jag.

Kommentarer
Postat av: S

:D

2011-02-18 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback